Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jedyny SUV coupe plug-in w swej klasie. Auto ma całkowicie przeprojektowany tył pojazdu, nową stylistykę przodu oraz dynamiczny boczny profil. Na liście wyposażenia znajdziemy m.in. head-up display, tempomat adaptacyjny z radarem, BSW, RCTA, podgrzewaną kierownicę, skórzaną tapicerkę i elektrycznie sterowane fotele, stację multimedialną SDA z interfejsami CarPlay i Android Auto oraz nawigacją TomTom.
Kluczową cechą i największym wyróżnikiem nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest unikatowy napęd – elektryczny i hybrydowy z możliwością szybkiego ładowania – w 25 minut – prądem stałym do 80 proc. pojemności baterii z publicznych ładowarek. Nowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV napędzają 2 silniki elektryczne umieszczone przy przedniej i tylnej osi.
Już niebawem na polskim rynku zadebiutuje nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Polska premiera auta jest planowana na 27 kwietnia, ale już 14 kwietnia, wraz z ogłoszeniem cen i wyposażenia, ruszyła przedsprzedaż nowego SUV-a coupe.
Mitsubishi. 188-konny SUV coupé
Jednostka spalinowa służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Łączna moc układu napędowego to 188 KM a napęd na 4 koła S-AWC jest dostępny także w trybie EV i – inaczej, niż u konkurencji – napęd 4×4 może działać bez włączonego silnika spalinowego. To innowacyjne rozwiązanie bezpośredniego napędu obu osi głównie przez silniki elektryczne, które oddają swój pełny moment obrotowy na koła bez zwłoki gwarantują szybki start i bezpieczeństwo. Auto oferuje 3 tryby jazdy wybierane automatycznie, aby dopasować swoje zachowanie do warunków na drodze.
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – tak samo, jak samochody elektryczne – nie ma skrzyni biegów, lecz jednobiegową przekładnię. Technologia hybrydowa PHEV jest najchętniej wybieraną w Polsce i Europie. Outlander PHEV był w ubiegłym roku najlepiej sprzedającym się modelem typu plug-in na Starym Kontynencie i w Polsce. Zobacz również: Jakie koszty za sprowadzenie motocykla z zagranicy w 2021?
Pełen zasięg auta to około 600 km a koszt przejechania standardowych 100 km może być nawet 3 krotnie niższy w porównaniu z wersją spalinową. Pokładowe gniazdo 230V o mocy 1500W pozwala na zasilanie urządzeń zewnętrznych.
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Trzy wersje wyposażenia
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest oferowane w 3 wersjach wyposażenia i 8 kolorach nadwozia.
W podstawowej wersji Invite Plus znajdziemy między innymi stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali i interfejsem Android Auto i Apple CarPlay, automatyczną, dwustrefową klimatyzację, 18″ aluminiowe koła z oponami 225/55 R18, światła do jazdy dziennej w technologii LED, automatyczne światła drogowe (AHB), przyciemniane tylne szyby, relingi dachowe w kolorze czarnym, kamerę cofania, system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM), system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego, podgrzewane przednie fotele, czy system dostępu bezkluczykowego. Zobacz również Volkswagen Caddy także w wersji osobowej 5- lub 7-miejscowa
Wersja Intense Plus oferuje przednie reflektory w technologii Bi-LED, adaptacyjny tempomat, systemy kamer 360 stopni (w tym kamerę cofania), monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA), monitorowania martwego pola (BSW) i rozpoznawania znaków drogowych (TSR), wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display), gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej, podgrzewaną kierownicę, tapicerkę foteli z syntetycznej skóry, elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach), podsufitka w czarnym kolorze oraz aplikację Mitsubishi Remote Control.
W najlepiej wyposażonej wersji Instyle Plus znajdziemy elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzaną tapicerkę w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym, elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach), podgrzewane fotele przednie i tylną kanapę, podgrzewaną szybę czołową, system nawigacji dla stacji multimedialnej SDA i wysokiej jakości system nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System.
Komentarze