Usługi hostess podczas eventów

Usługi hostess podczas eventów mogą znacząco przyczynić się do powodzenia wydarzenia, dlatego też warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem. Wynająć hostessy można za pośrednictwem renomowanej agencji.

Wsparcie wizerunku marki podczas eventu

Wizerunek marki buduje się w czasie. Warto wykorzystać nadarzające się ku temu okazje i zadbać o to, aby odbiór firmy przez klientów był jak najlepszy. Dobrą opcją jest uczestnictwo w branżowych eventach. Podczas konferencji czy targów istnieje doskonała możliwość podjęcia bezpośredniej komunikacji z klientem, zadbania o to, aby wizerunek firmy budowany w jego świadomości był pozytywny. Eventy pozwalają na przeprowadzenie prezentacji produktu, oferty, zorganizowanie degustacji. Można też w tym czasie wręczyć próbki, gadżety – takie drobiazgi zazwyczaj wpływają na klientów zachęcająco.

Warto w tym miejscu zauważyć, że tego rodzaju doświadczenia budują tak zwane „user’s experience”, czyli ogólne wrażenie klienta odnośnie marki i kontaktu z nią. Znaczenie ma w tym kontekście nie tylko ocena oferty czy produktu, ale również to w jaki sposób zostało się potraktowanym przez obsługę. Na stoisku powinny pracować osoby, które posiadają szeroką wiedzę na temat samej marki i jej oferty, a w dodatku – posiadające umiejętności interpersonalne. W tej roli świetnie mogą sprawdzić się hostessy, które wynająć można na przykład dzięki agencji pośredniczącej. W wyszukiwarce wpisać warto hasło takie jak „hostessy Gdańsk„, żeby znaleźć tego rodzaju podmiot. Wygodnie będzie skorzystać z usług agencji świadczącej usługi na terenie całej Polski.

Hostessy znajdziesz na eventach średnich i dużych marek
Hostessy znajdziesz na eventach średnich i dużych marek

Co może robić hostessa w czasie eventu?

Jak hostessa może wesprzeć promocję marki w czasie eventu? Jej pomoc przyda się przy przeprowadzaniu degustacji, prezentacji produktów, testowaniu na przykład kosmetyków. Hostessa może również rozdawać ulotki, broszury informacyjne, katalogi czy gadżety promocyjne, które zachęcą klientów do zakupu pełnowymiarowego produktu. Z usług hostess skorzystać warto podczas dni otwartych, imprez plenerowych, konferencji, sympozjów, targów. Ich najważniejszym zadaniem będzie zbudowanie odpowiedniej atmosfery. Klienci znacznie chętniej wracają do stoisk z uśmiechniętą, przyjazną obsługą. Nie krępują się wtedy zadawać pytań, nawet tych najbardziej szczegółowych, czują się zaopiekowani. Hostessa powinna mieć także szeroką wiedzę – na temat firmy, produktu. Co istotne, znacznie korzystniejsze jest jeśli nawet mówiąc o technicznych, bardziej skomplikowanych zagadnieniach, posługuje się językiem przyjaznym nawet laikowi. Dzięki temu komunikacja klienta z marką będzie się odbywać na zupełnie innym poziomie, odbiorca nie poczuje się potraktowany z góry, zacznie to budować jego sympatię i lojalność wobec firmy i jej produktu.

Agencja wynajmująca hostessy

Poszukując hostess przez agencję, warto zdecydować się na podmiot, który na rynku istnieje już od jakiegoś czasu i ma ugruntowaną pozycję. To da nam gwarancję usług świadczonych przez profesjonalną, świetnie przygotowaną załogę. Najlepsze agencje promocyjne są bowiem w stanie łączyć bogate branżowe doświadczenie z nowoczesnym, indywidualnym podejściem do klienta. Dzięki temu realizują zlecenia nawet najbardziej wymagających marek, działając w oparciu o scenariusz przygotowany według wytycznych klienta.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co myślisz?

Avatar of zWEB

Napisane przez zWEB

zWEB to miejsce najciekawszych informacji z sieci takich jak ciekawostki, newsy, artykuły, plotki i inne. Dodaj znalezione treści komentując je i głosując na nie.

Backdoor – co to za wirus i jak chronić przed nim sprzęt?

Samochód dostawczy w wynajmie prywatnym – czy warto?