Volvo całkowicie zmienia swój model biznesowy. Obecny tradycyjny sposób sprzedaży zostanie zastąpiony budowaniem bezpośrednich relacji z klientami. A sprzedaż zostanie przeniesiona do internetu.
Volvo C40 Recharge. Nowy model na nowe czasy
Ogłaszając tę zmianę firma pokazała pierwszy elektryczny samochód, którego nie da się już kupić w salonie, a jedynie w sieci. Nazywa się C40 Recharge. To elektryczny, długo zapowiadany crossover. Podczas zakupu będzie można wybrać formę finansowania, to czy kupuje się za gotówkę czy na abonament, a także dodatkowe usługi.
Przypomnijmy, że do 2030 roku zamierza stać się producentem pojazdów z napędem wyłącznie elektrycznym, a w nadchodzących latach wprowadzi na rynek zupełnie nową rodzinę samochodów o takim napędzie. Będą dostępne wyłącznie przez internet, a mowa co najmniej o 9 modelach.
Rewolucja oznacza, że firma zamierza zainwestować w rozwój internetowych kanałów sprzedaży, zmniejszyć złożoność swojej oferty produktowej oraz wprowadzić przejrzyste i ustalone modele cenowe.
– Volvo Cars skupi się na kompletnej i wygodnej dla klientów ofercie pod nazwą Care by Volvo, równolegle ze sprzedażą internetową. Przyszłość firmy opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest elektryfikacja, drugim – działania w internecie. Trzeci to po prostu wzrost i rozwój naszej firmy – mówi Lex Kerssemakers, szef globalnych operacji handlowych Volvo Cars. – Pragniemy zaoferować naszym klientom wygodny sposób na posiadanie Volvo, eliminując komplikacje i formalności związane z jego zakupem.
Zobacz również; Tesla, kiedy jest dobry moment na zakup
Komentarze