Chwila nieuwagi wystarczy, aby upuścić lub uszkodzić nasz sprzęt, taki jak iPad Air. Możemy rozbić sobie szybkę, zalać sprzęt lub spowodować inne mechaniczne uszkodzenia. Na szczęście istnieją serwisy, które naprawiają tego typu sprzęty. Są to miejsca wyspecjalizowane w naprawianiu sprzętu „z nadgryzionym jabłkiem”. Wystarczy tylko znaleźć odpowiedni punkt i zanieść przyjąć do naprawy.
Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
- jak znaleźć dobry serwis sprzętu Apple – iPad Air, iPad Pro, iPad mini i innych
- na co zwracać uwagę oddając sprzęt do serwisu
Jeśli chodzi o punkty serwisowania takich sprzętów jak iPad Air, to wystarczy wyszukać w wyszukiwarce Google w miejsce, w którym możemy taki sprzęt naprawić. Jednak warto szukać serwisów autoryzowanych przez firmę Apple, które specjalizują się w naprawie tylko tego sprzętu (jak na przykład repairlab.pl). Będziemy mieli wtedy pewność, że nasz sprzęt zostanie właściwie zregenerowany. W zależności od tego jaka będzie to usterka, specjalista w serwisie powie nam czy jest ona możliwa do usunięcia.
Naprawa iPad Air, iPad Pro, iPad mini – co zrobić, jeśli rozbiliśmy sobie szybkę?
Wymiana szybki iPad Air 4 i innych w większości przypadków nie będzie stanowiła większego problemu. Gorszym rodzajem awarii będzie na przykład uszkodzenie mechaniczne podzespołów, co może utrudnić ewentualną wymianę części. Również wymiana baterii w urządzeniach Apple nie jest prosta i do jej przeprowadzenia konieczny może być serwis iPadów. Z drugiej strony kompleksowy serwis specjalizujący się w naprawach urządzeń Apple będzie miał dostęp do oryginalnych części zamiennych i będzie mógł nam pomóc jak najszybciej. Taka wymiana szybki nie będzie trwała długo i w zależności od serwisu będzie kosztowała od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Wszystko zależy od tego co zaproponuje nam serwis iPad.
Ile kosztuje naprawa iPada i co jeszcze warto wiedzieć?
Jeśli jednak mieszkamy w mniejszej miejscowości i do serwisu Apple mamy daleko możemy posłużyć się opcją naprawy wysyłkowej. Wysyłamy wtedy nasz sprzęt na wskazany adres i jest on naprawiany w punkcie serwisowym, a następnie odsyłany nam do domu. Serwisy starają się zrobić wszystko, aby ułatwić klientom możliwość naprawy sprzętu, ponieważ zdają sobie sprawę, że iPad Air czy Macbook to sprzęt, który używamy nie tylko do rozrywki, ale także w pracy, między innymi w pracy zdalnej. Na stronach internetowych renomowanych serwisów Apple możemy również umówić się na konkretną wizytę, w konkretnym dniu o konkretnej godzinie. Dzięki temu unikniemy stania w kolejce. Do dyspozycji mamy także infolinię, gdzie specjaliści przez telefon mogą próbować nakierować nas na to, co ewentualnie stało się z naszym sprzętem. Część usterek i niedoskonałości można usunąć poprzez infolinię, ponieważ mogą one wynikać z niewłaściwej obsługi urządzenia lub jakiegoś błędu, który dzięki współpracy konsultanta oraz użytkownika sprzętu będzie można usunąć. Jednak, jak już wspomnieliśmy, przy poważniejszych usterkach warto udać się do serwisu osobiście lub wysłać sprzęt na tak zwaną naprawą wysyłkową.
Komentarze