Roll upy to jedne z najbardziej znanych i sprawdzonych nośników reklamowych. Są znane i doceniane przez przedsiębiorców z całego świata od wielu lat i nic nie wskazuje na to, aby wkrótce miały stracić na popularności – wręcz przeciwnie! Wszystko wskazuje bowiem na to, że za kilkanaście lat będą równie chętnie wybierane co obecnie. W związku z tym, zdecydowanie warto poznać je bliżej, dowiedzieć się, do jakich zastosowań najlepiej się sprawdzają oraz jak w pełni wykorzystać drzemiący w nich potencjał marketingowy.
Co warto wiedzieć o roll upach?
Roll upy to obecnie jedne z najpopularniejszych nośników reklamowych. Posiadają wiele, niekiedy bardzo zróżnicowanych zastosowań oraz są akcesoriami na tyle uniwersalnymi, że możemy wykorzystać je do wielu różnych celów. Do ich zalet należy prosta konstrukcja, łatwy montaż, lekkość oraz wysoka mobilność, która pozwala na ich użytkowanie nie tylko w jednym miejscu. Wszystko to sprawia, że roll upy są równie chętnie użytkowane stacjonarnie, jak i zabierane przez przedsiębiorców na różnego rodzaju wydarzenia branżowe. Po powrocie z nich mogą zostać ponownie ustawione w siedzibie firmy.
Nowoczesne roll upy są tak projektowane, aby spełniały wszystkie istotne oczekiwania swoich odbiorców. Ci z kolei najchętniej sięgają po rozwiązania dwustronne, które posiadają znacznie szerszy zakres zastosowań od swoich jednostronnych odpowiedników. Roll up dwustronny może zostać ustawiony w centralnym punkcie pomieszczenia, a naniesiona na niego treść będzie dobrze widoczna dla osób znajdujących się w różnych punktach wnętrza. To także świetne rozwiązanie do umieszczenia w ciągach komunikacyjnych, a także przy stoisku firmowym – przekaz reklamowy będzie bowiem doskonale widoczny dla przechodniów mijających je z obydwu stron.
Najważniejsze zalety roll upów. Gdzie można z nich korzystać?
Zarówno roll upy dwustronne, jak i jednostronne posiadają prostą, lekką i wygodną w transporcie konstrukcję. Najważniejszy ich element stanowi rozwijana plansza dostępna w różnych rozmiarach, na której umieszczona jest zaprojektowana przez przedsiębiorcę treść komunikatu reklamowego. Nadruk wykonany jest w wysokiej jakości, co sprawia, że roll up przyciąga uwagę postronnych obserwatorów oraz zachęca ich do zapoznania się z jego treścią. Planszę można jednak w szybki i łatwy sposób zwinąć, umieszczając ją w kasetce oraz zapewniając sobie wygodny transport roll upu.
Złożony roll up dwustronny bez problemu zmieści się w bagażniku każdego samochodu, a dodatkowy pasek pozwoli na jego komfortowe przenoszenie na ramieniu. Można zabrać go wszędzie, gdzie chcemy kontynuować promocję swojej firmy lub marki – np. na targi, eventy branżowe, spotkania biznesowe, konferencje i wszystkie inne wydarzenia, w których firma bierze udział. Po powrocie z nich roll up można natomiast dalej wykorzystywać w biurze, na sali konferencyjnej czy w poczekalni dla klientów. Jest to bowiem jeden z najbardziej uniwersalnych nośników reklamowych, który właściwie przez cały czas może działać w interesie firmy.
Komentarze